Огляд місяця: Що нового в KIDBI за березень 2024?

Зручна комунікація через улюблені меседжери

Спілкування з нашою командою продажів та службою підтримки стало надзвичайно зручним завдяки можливості використання ваших улюблених месенджерів. Тепер ви можете насолоджуватися безперебійною та комфортною комунікацією

Написати в Телеграм

База знань швидких відповідей

Наша нова база знань для швидких відповідей — це скарбниця інформації. Вона містить відповіді на найпоширеніші запитання, організовані таким чином, щоб наш відділ продажів міг надавати необхідну інформацію максимально оперативно. Тепер, кожен запит обробляється швидше, а комунікація з клієнтами стала ще більш ефективною.

Ребрендинг договорів та автоматичне генерування

Ми раді поділитися внутрішньою новиною, яка має для нас особливе значення. Розробка нового модуля зайняла понад п’ять місяців наполегливої праці. Завдяки цьому, ми змогли зменшити час, необхідний для створення договорів, з 30 хвилин до 2 секунд!!!  Це означає, що тепер у нас є більше часу для спілкування з вами.

LMS Платформа навчання команди

Підготовка тренерів завжди залишається нашим пріоритетом. Незалежно від того, скільки місяців ми проводимо у підготовці до нового сезону разом з нашою командою маркетологів, продавців, аналітиків та розробників програмного забезпечення, саме тренери відіграють ключову роль. Вони працюють безпосередньо з дітьми, тому якість їхньої роботи має бути бездоганною та відповідати найвищим стандартам — п’ятизірковому рівню.

Поділитися цією публікацією
Теги
Архів
Підсумки 2023 року
.o_wevent_event_subtitle { font-weight: 600 !important; font-size: 1.125rem; background: #d54ba9; padding: 10px; width: 20%; text-align: center; border-radius: 5px; }